Seram Sejuk..

Erm memang seram sejuk la aku tadi...saat menanti makanan yang xpernah akan sampai untuk sekejap waktu... adeyh... malas tul makan d IPIS ni taw... mau2 tertidur kita menunggu makanan... agk2 1jam lebih gak la kami tunggu.. sudahlah 'maccha' tu x alert ngan kami ni yang tunggu lama.. tapi xpala.. aku masih bleh sabar lagi..

Berbalik kepada topik asal.... time borak2 ni camna pulak bleh kuar crita pasal blog2 ni... terkantoi pulak ketahuan yang aku ni sudah ada blog... uwaaaa... mampoi la aku.. baru jak aku mau mulakan sesi hatikehati dengan blog ni... rasa cam takut plak mau teruskan.. klu boleh aku xmau pun sapa2 yang kenal aku taw pasal blog ni... ermm xtaw la cmna reaksi DIA klu baca post semalam... mesti dia marah kan??? seram sejuk jugak aku tadi time DIA kata mau cari blog kami... xmau3... biarlah aku terus luahkan dsini jak...

Harap2 DIA xdapat taw blog ni aku punya..klu dia taw aku <3 size="1">DIA
....mesti DIA benci aku.. dah2!!! continue study!!




otw nak balik hostel...

Comments

  1. Aku Tak Nak Larwh Orang Yang Aku Kenal Tahu Aku Ade Blog .

    Ahaha .

    Aku Tahu Aku Tahu .

    Kantoi .

    Uhuhhh .

    Ingat Ini Rahsia .

    Ahaha .

    ReplyDelete
  2. haha... ko xpe... ko xkenal pun org yang aku maksudkan tu...

    ReplyDelete
  3. Ahaha .

    Suatu Hari Akan Kenal Jugak .

    Chumel Nye Justin Nie .

    Geram Tengok Dy .

    ReplyDelete
  4. tapi suara cam perempuan la.. btw lagu dia mmg best!!

    ReplyDelete

Post a Comment

katanya

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin