Di sini Bermula..

~Pada dasarnya.. suatu masa dahulu aku pernah memiliki sesuatu interface yang dikenali sebagai blog~tapi ketika itu aku rasa ianya tidak berguna buat aku~tapi sekarang aku mula memahami fungsinya~


~Dan kini aku bertatih semula untuk mengatur madah santapan jiwa~ketika ini aku berada rumah kakak~tempat?? tepuk dada~~


~Hati riang melihat kanak2 ber'karya' disini~alangkah best nya kalau dapat bawak diorang pegi hostel~terukir la senyuman setiap saat~


~Hari ni aku dan mereka (salma,udin,dayat,alya,amani) dipenuhi xtvt 'massage' kaki dengan berjalan sekitar S.A & Puchong.


~Walaupun penat tapi seronok beronok2...


~Sejurus sampai rumah.. aku bukak fb.. 1 lagi berita kematian yakni Arwah ACHIK SPIN pergi kerana acci.. Ya Allah... betapa kematian itu datang bersilih ganti tanpa simpati... do'a ku~semoga aku mati dalam keadaan yang baik.


~AL-FATIHAH buat Allahyarham



Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin