Jumaat yang macam Ahad

sepanjang hari duk rumah terasa bosan la pulak.. tapi kalau dfikir2kan lbh baik drpd kemana2..
sigh lagi... lalu hati berkata "alangkah best kalau duit ada... boleh jalan2 cari makan ka.. cuci mataka...." ish!! astaghfirullah hal azim.. nafsu semata2... ada la hikmahnya kesengkekan ni..

Di sini ingin aku kongsikan lagi... siang makan megi.. semalam aku fikir xmau kuar duit kat atm tapi ntah camna boley tlepas lak td cakap ngan bell yang aku nk mintak teman p atm.. mau cancel segan la pulak... proceed jak la... sambil walk2 tu... terfikir lak mau mesej DIA... da lama x contact.. rindu ni paham2 la,.. bkn boleh d bendung.. nasib baik dia reply.. since kami pun mau pegi makan y not x ajak dia sekali kan?? ermmm... as usually dengan selambernya aku pon mengajak la dia join sekali.. dia pon cam biasa, ok jak la... tapi agak kemalangan disini apabila aku mau kuarkan duit x dapat la pulak huhu.. dia mengatakan MAAF BAKI ANDA TIDAK MENCUKUPI grrr sedey lew.. check baki ada tgl RM12.80 haha.. teruk tul aku ni.. dengan hati yang kaciwa kubawa sampai d kadai(slanga sabah k.. bukan salah eja) , sesampai d kadai aku terlihat pulak lelaki sweet tu haha.. ceria kembali terus..

Borak punya borak.. bell pun bagi cadangan yg suruh aku kuarkan 10hengget.. kucuba jugak.. nsib baik berjaya..haha x jadi pinjam duit bell.............. lama pulak tunggu dorang ni.. huhu... finally smpai.. dengan dia berbaju merah sama sepertiku.. haha suke3... grrr gatai no.. ala sekali sekala.. da lama x tgk muka DIA.. gpun bkn dia taw pun aku <3 DIA haha..

Malam kami diakhiri dengan berjalan menuju ke DB.. tapi malam ni agak kurang topik la..
smpai hostel dua2 kelaparan coz td mkn fries jak haha.. padan muka... bell bantai 2bungkus megi tuh... aku 1 jak..

Aku ambil masa yang lama fikir utk mulakan study tuk xm..truk btul la.. xpala... yg ptg aku da ada opening... hope sok lagi byk aku boleh wat.. taipan ku akhiri ngan salam lewat malam.. semoga esok aku masih lagi bernyawa... Amin Ya Rabb...

Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin