Semakin Menghampiriku

~Saat ku tulis madah ini....ku layan blues pada lagu2 bigbang+melodi vanessa mae+++

~entah mengapa tetibe rasa khayal dibuai muzik sebegini

~hari demi hari
detik demi detik
lalu waktu datang dan pergi...

tapi entah bilakah aku mampu menghidang sesuatu yang berharga pada diri sendiri..

"maksud kata... masa lew..." huhu... pinjam kata2 mr fairuz sebentar...

~walaupun aku sedar 'saat' itu semakin hampir tapi seperti aku masih dibuai kelalaian... mana perginya semangat sewaktu aku mula2 melangkah kaki ke tanah 'U'nisel??? sem ni sudah masuk semester 6.. tapi aku tak rasa sebarang peningkatan pada diri... kenapa lah agaknya... aku terus bermonolog sendirian..

~bilakah anjakan paradigma akan menerobos ke minda polos ini??
Wallahu A'lam...

~hanya usaha,do'a,tawakal yang akan menjawabnya.

Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin