Maaf Mengganggu

Disubuh yang hening ni... aku masih lagi tak dapat pejamkan mata... sperti biasa.. memang susah untuk aku memulakan langkah setiap kali menidurkan diri... walaupun jam sudah menunjukkan 04:30 pagi... namun aku masih lagi mencari2 posisi selesa untuk tidur tapi pusing punya pusing jawapannya tetap sama... CELIK!!!

Ya Allah.. sampai bila aku harus begini.... esok nak kena pegi bank teman sahabat2 buka akaun persatuan... maknanya aku perlukan tidur yang cukup untuk pagi esok tapi kecewa nya x dapat tidur kala aku sangat memerlukan waktu itu...

Sambil kulayan IKIM FM... mendengar lagu2 dan kata2 berbentuk kerohanian... untuk santapan muhasabah diri.... ku cuba menginsafi kekhilafan ku... begitulah rutin setiap hariku sebelum melelapkan mata agar sekiranya ditakdirkan aku tidak cukup nafas pada hari esok...

Agak lama jugak kutunggu saat lelap itu... tapi masih jugak dikatakan TIDAK... dalam pada aku menghayati setiap baris kata dari DJ IKIM ini.. tiba2 aku disentap dengan 1mesej tertera nama YDP Persatuan ******(maaf tidak dapat dinyatakan atas perkara yang tidak dapat dielakkan).. mesej itu tertulis seperti ini....

Salam khartina(ni nama aku ya..), sowiey kcau, nk tnya psl report tu, mcm ne, coz esk tarikh kne hntr..

Begitula bunyinye... agak terkejut jugak aku sebab aku tak mulakan apa2 lagi untuk itu... aku bingkas bangun dan on lampu... nmpknya aku kena berjaga hingga ke pagi untuk menyiapkan kerja ni... tapi apa lah sangat yg boleh aku wat coz laporan kewangan dan input2 yang lain pun aku belum terima dari mereka lagi... tapi xpalah.. apa yg aku boleh, aku try la... terpaksa aku padam hasrat nak tidur...

p/s : 1) memang itulah risiko seorang s/u spertiku... so sape2 yang sedang dan akan memegang jwatan just get ready at anytime to receive a message like that...
2) arahan ketua kena patuh walau apa keadaan sekalipun...

Comments

  1. jadi seorang su mmg penat...tapi jadi seorang ketua la pnt....wlwpn juz suruh je org buat...tapi klw nk suruh pn kna ada pengetahuan ...=)klw apa2 yg buruk..ktua akan org pndang dulu....

    ReplyDelete
  2. Take it easy~
    Bukan senang nak senang.

    ReplyDelete
  3. to hafizrahman... yep n i'll do my best for it... moral of the story... sama2 lah kita menyokong each other kan??

    sekeping hati... ok i will...

    ReplyDelete

Post a Comment

katanya

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin