SituSanaSini



















































































































































































































































































































































































































TERIMA KASIH
atas kesabaran anda menskrol sehingga ke lubuk nya...



Da lama pulak rasanya x update blog ni....(hah lama la sangat) yala... kan minggu exam.. aku pun xda mood sudah mau bukak interneto ni... sudahlah 2 hari ni buat hal dia... balik2 suruh login hotspot... bikin panas ati jak... sudahnya... bagus tidur..... mau jadikan cerita td exam paper.. uih subjek paling bosan pernah aku belajar... apa barang la punya INterFAce segala bagai... tp aku cuba jugak la... baca jak la apa yang bole dibaca.. so kesannya... menjawab pun.. jawab la apa jak yang boleh dijawab... jadi mungkin result nya pun bagila apa yang boleh dibagi huahuahua... (kamu perasan ka yang ayat ku ni byk ... pulak kan??)

+

tukar topik lagi la.... topik petang pulak.. ko mau taw ka?? semangat ni aku jow study.... xtaw apa pulak mimpi mau study... tp bagus la bha tu kan,.. nah itu jak la cerita petang...

+

cerita malam pulak la.... mau taw jugak?? x payah la bha..... sebok saja... yala2 aku ctaw la ni... td kami keluar makan ngan geng2 keras seperti biasa.... kali ni Cangkir Cafe... haha finally i made the decision,.. n finally jugak Amal c penggemar nasigorengladna join gak aktiviti makan2 ngan kami ni.... sumtime kena sakat jugak la lagi2 pacik tu... hah ayok ada udang d balik tomyam itu...
hehe.. dah2 lain lagi... otw blik tu kami lepaking time lg... huhuhu.. lama banar kali sudah x lepaking sama2....

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=



sebenarnya xda apa pun yg menarik dgn entri ni... cuma mau ctaw diari harini


+


apa kena mengena sebenarnya dgn tajuk ni...??

hahah..... tu kena tunggu next en3 la..... aku xda mood mau crita sekarang...

bye...

Comments

  1. hahaha! suka ar!! jahat kan buat orang tertanya-tanya.."apa yg budak ni tulis nieh?"...i like it!..mana button like! saya mau juga tekan bha...

    best! anda dah berbahasa ibunda! itu lebih menunjukkan itu adalah anda..saya suka jugak tu!..

    yg tak suka ialah! tuuuu!! lagu Justin BlahBlah tu!..apa tu?..euuww...pondan lah dia tu!..cari ah yg jejaka2 mcm Faizal Tahir ke.. Aizat ke untuk diminati..ni mcm minat kat adik sndirik jer tau!..ekekeke..

    owh..sgt pjg saya komen kali ni..sekian terima kasih..

    ReplyDelete
  2. hohoho... sya gelak lagi besar drpd anda...
    sebab hati saya tergeletek pulak...

    yang pg tertanya2 tu kenapa??

    tu tanda scroll kan ada...
    tekan jak bha... saja mau uji tahap kemalasan org....

    bha2 thx for the compliment bak kata felix....

    malu sy d buatnya bha...

    haha.. lgi sya tergeletek bila ckp psl ank pacik bieber ini.. bha2.. lama sudah tu mau tukar tp... blom ada masa.... bosan jugak bha..

    na kan... sya pin terpanjang suda komen balasan.....

    ReplyDelete

Post a Comment

katanya

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin

Aku Berfoya-foya