giveup

memang seperti tajuk en3 ini......
aku dah giveup
xda sapa yang boleh tolong aku untuk ubah fikiran
biarlah.... memang bukan rezeki aku........ aku bukan sesiapa pun....
biarlah orang kata aku ni kuat touching..
ya memang itu aku sebab kalau pun aku touching...
aku pujuk diri sendiri jugak....
touching sendiri............ pujuk sendiri......... biarlah apa pun orang mau cakap pasal aku...

aku x kisah..... sememangnya aku bukan insan sempurna untuk sempurnakan hidup orang lain
kerana tiada siapa jugak boleh sempurnakan hidup ku..

terkilan sungguh ketika terjumpa sesuatu tapi x mengapalah...
rasa mau keluar mata air pun ada
tp x mengapalah mungkin Allah mau tunjukkan yang baik itu bukan untuk aku........
sebab aku bukan baik......
aku bukan siapa2 pun dalam hidup siapa2........ aku hidup dalam dunia aku sendiri....

zahir kata suka
batin kata duka

zahir kata happy
batin kata pedih

fikiran bercelaru sama seperti entriku

Tamat kan saja disini~!!

Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin

Aku Berfoya-foya