Abg Polis mengurat aku...

Aku mau bagitau ..yang bahawasanya.. esok=22 Mei 2010, aku ibarat sirih pulang ke gagang...(betul ka tu?antam sajalah..).. aku mau balik kampung yeayea!!!!!!!!!!!!!! hepi la... balik Sabah bha tu...jadi hari2 terakhir aku berada d sini ni.. harus lah kiranya aku bersiar2 sebentar.....

Dan adalah jugak pakcik(muda dr aku.. saja jak pgl cmtu) ni kwn ku.. kami kenal dari hp... atas romen rekomen dari kawan jugak...kami kenal2 la... jadi hampir 3bulan lebih jugak ni berkawan.. so kami decide mau jumpa... tadi la baru dapat jumpa... huhu.. excited jugak la mau tgk mukanya.. sbb sebelum ni kan gmbr dan 3G jak... um ok jugak la hensem boleh tahan... keputusan terletak ditangan ku(katanya) so aku pun bawalah dia pegi Mid Valley.. tapi sebelum tu kami perlu meredah berbagai bagai cobaan..

tunggu train saja mau 1jam, delay punya pasal.. ingat airplane jak boleh delay?

Tengok orang punyalah ramai Q...

Sampai saja train..... arghhhh.... sesak / sempit /sardin /senak / s&%#.. eh2 apa ni?

Memang gila punya sesak.... nasib baik aku pendek kecik..dapatlah jugak menyelit2.. mau naik koc merah jambu pun xdpt.. sbb ramai betul..

Nasib baik aku sudah lali dengan keadaan macam tu.. nasib baik jugak.. 1 stesen saja.. pastuh kami pegi tengok wayang... IP MAN 2.. ya2.. ok aku paham.. cerita yang sudah lapok.. tapi aku baru saja ada masa mau keluar have fun... dun mind la... yeng penting dapat release tension.. ceh..

Abis tengok wayang... kami terus kembali ke KL Sentral.. untuk pulang ke tempat masing masing..

Tapi tidak habis disitu... sebelum tu kami makan dulu!! KFC adalah pilihan terakhir... aku makan cheezy wedges jak.. haha... mau cepat bah.. pastu balik...

Yang bestnya.... semua semua tu dia punya duit.. nah.. jangan salah faham.. bukan aku yang pow dia.. memang sudah lama dia mau belanja aku.. aku terima saja lah dengan hati terbuka... terima kasih Affendy... hehe.. popular kau sekejap ya...

Kenapa aku tulis entri tajuk di atas.. sebab..... dia ni en Polis yang bertugas d KLIA... hihi.. popular lagi kau...ok lah.. lepas ni maybe lama jugak aku x update blog sbb d kampong tiada liputan rangkaian (wah agak terskema disitu)..

See you soon.. after new semester...

Alamak.. got flu la pulak.. cmna la mau berdepan dengan acon d airport n flight nanti..

p/s : will miss u all..




Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin

Aku Berfoya-foya