Mesin Keluar Air..air apa?

Aku ada byk cerita ni... lama jugak kan ndak bercerita disini...begini......

Aku baru bangun... ups bukan... terbangun td ni sebab terdengar beberapa bunyi yang kurang menyenangkan disebalik sesuatu.. oh apakah yang bunyi itu... dan sebelum aku tidur lena tadi, aku mengambil keputusan untuk tidur di ruang tamu kerana suhu bilik yang agak tinggi(aku ndak pasti berapa darjah celcius, tapi untuk tidur dalam keadaan suhu sebegitu, bukanlah sesuai)then baru sekejap tadi aku terbangun.. dan aku pun masuk bilik... sambil mendengar iklan radio yang menyebut hari guru.. aku baru teringat Hari Guru yang bakal menjelang besok... ahhh teringat sewaktu sekolah... Sambutan Hari Guru sangat best...sudah lupakan lah nanti aku wishlah....

Pagi ni jugak teringat yang abang aku akan berangkat pulang ke Sabah.. huhu.... bestnya aku dengar.. rasa macam ndak sabar jugak mau balik.. tapi ndakpa lah.. sebabnya, aku ada lagi 1pertempuran sengit sebelum aku bersenang lenang... aku kenalah fokus.. (tapi belum start study lagi pun)

ahha....... tajuk?? belum ada kena mengena lagi kan?? sabar la bha...mau masuk la ni sudah..

banyak la kejadian yang berlaku semester ni... mentang2 sem2 akhir kan....aku ndak tau lah kenapa Unisel ni makin lama makin bikin hati ku jadi lemau(ingat keropok jak kah yang boleh lemau?)... hurmm.. makin ndakda semangat aku mau belajar lagi2 sem depan.... Berikut adalah sebab2nya :-

  1. Hostel belum confirm lagi dapat
  2. Kalau dapat pun, ndak 1 rumah lagi dengan classmate ku
  3. Kalau ndak dapat, mana mau duduk?

i. kampung sebelah?-kurang secure sebab rumah2 sewa semua hujung

ii. Taman Ilmu?-jauhnya jalan kaki... penipu betul dulu kata 15 minit perjalanan ke UNiSEL.. haktui...auta belaka... 1/2 jam adalah.. tu pun klu kau pejalan kaki yang tegar

iii. Kota Puteri?-oh mungkin sesekali tidak, jauhnya tu tuhan.... memangla ada bas tapi klu ada urgent macam mana? kelas silat malam lagi...

iv. Ulang alik? aiya koyak la poket begini... klu tambang rm1-2 nda pa jugak ini.... boleh beli spender(bukan mencarut bah tu kan?) 10helai sudah..


aduiiiiiiii.. macam mana la ni... boleh mati katak ooo memikir..

haha.. tajuk belum masuk lagi.. ya la bah... yala2.. masuk sudah ni...

kemarin bha tu... orang tu buat 1 plug baru di bawah cluster kami ni... rupanya besok tu diorang mau pasang vending machine.. pada sapa2 yang kurang fasih tu, ni ada gambarnya...

haha lucu jugak ya.. sebab.. UNiSEL ni macam dengki jak student niaga2 air ni smpai sanggup kluar bajet beli machine ni..yang kemudahan lain ndak mau pulak dibeli nya... baru.... hujung2 sem lagi tu dipasang, time orang mau balik kg sudah.. bongok x bongok... napa ndak time konvo ujung tahun ni ka...

bah2.. ok la... cni jak cerita ku... ndak taw sudah mau cerita pa ni... nanti sambung lagi

p/s~ rasanya belum ada bahan yang menarik mau share dengan orang. ndakda idea setakat ni
akan cuba di usulkan..


Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin