report bikin gue repot

keja lagi dan lagi... mcm abnormal bha suda rutin ku 2mggu ni... knapa ya?? semua serba xkena...

-kuat tidur
-mamai2
-brg hilang2
-waktu tidur songsang
-kilik2
-mkn megi
-minum nescafe

haiya... semua ni bukan aku masa dulu... megi2?? say no to it tp skg.... 5 bungkus abis 1 mggu.. klu dulu 1 pun ssh mau kurang..

nescafe?? yewww paling x dcari d kedai2... tp since last week.. dah 3 pek aku minum.. nah kesannya terpaksa mbeli panadol.. pening da kepala.. cari nahas kan namanya... ??

orang lain 2 - 3 ari bfore exam betul2 berasmaradana dgn buku tp aku ni.... dekat2 exam sempat lg d bagi job bha.. adoi.. mau xmau kena jugak buat... apa punya YDP... siok2 dia study, aku d bagi kirija... cm taw2 jak dia, xjugak aku study sgt.. haish...

ni lagi 1 pacik penang ini... xtaw la bila la dia sedar yg aku ni suka gila2 sm dia.. jumpa yg satu itu.. dlupanya suda kita dsini.. sabar lagi.. tunggula tina... ada jugak tu.. tp kalau xda jugak bha xpa la... terima kasih saja...

ni report ni cm bosan suda aku tengok owww.... ko tgk la report.. siap jak kau bsuk atau lusa.. ku buang suda wajah mu jauwww2.... dari pandangan ku.. sem depan baru ku kasi dekat balik... xpasal2 x tdur ni 1 malam kasi siap kau ni... siapnya pun baru 50%.. matilah...

nasib baik ada blog.. ada jugak kwn tuk curhat... mau beli diari.. nti bukan d tulis yang prasaan.. dbikin pulak kertasnya kapal2... bha.. bosan btul malam ini... sendiri2 jak.... kasi siap dulu report ar... nti klu siap smbung lagi kita...

*cadbury lambang utuhnya kasih*

cewah!!! sempat lagi

Comments

  1. anda rasa semua serba x kena sebab waktu tidur anda sonsang..
    dulu aq penah bace 1 artikel ni, ada sekumpulan student dari universiti mane ntah x brape ingat sgt la..buat 1 kajian & hasil dari kajian dorang tu mendapati mereka yg sering berjaga dari jam 1-4 pagi berisiko untuk mendpt ulser perut coz mereka lebih mudah rase tetekan berbanding mereka yg sering tido lena pd waktu tu.. so jage kesihatan anda.. jgn selalu minum nescafe & mkn megi segala bagai tu lg, x baik untuk kesihatan.
    ape pun gud luck untuk exam nanti & gud luck untuk pak cik penang tu..hehe :D

    ReplyDelete
  2. haaa..!!! it's that really true??
    OMG.. matilah saya ni macam....
    ssh suda ni mau balik cam normal routine... but i try la..

    tqvm 4 d info ya.. i'll appreciate it very much ... haha tu pcik tu.. ummmm.... huhu...ngeeee... no komen...(malu suda)

    ReplyDelete

Post a Comment

katanya

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin

Aku Berfoya-foya