Harihari Terakhir

Ya.. Ini adalah post terakhir aku buat sebelum berangkat pulang ke rumah...taipan terakhir dimana posisi default yang selama ini xpernah aku move... duduk beralaskan tilam..... lappy diatas meja.... menjadi peneman ku saban waktu.. i'll missed everything here... sedih yang xterhingga...xsangka pada tahun2 terakhir ni ada kenangan yang meragut jiwa.. haish... sungguh x enak... aku akan rindu

katil dan tilam yang 'hempuk'
meja yang telah mengharungi macam2 binatang di atasnya
almari yang menempatkan 1001 perkakas
ruangan tempat letak buku yang selalu memerlukan aku berdiri dek ke'katik'an ku
dapur yang hanya dijenguk sebelum dan selepas makan saja
toilet yang selalu ada mcm2 serangga
meja makan sgt lah...macam2 kenangan disitu..

ahhhhhhhh!!! xterkata...

p/s ~apapun jadi sem depan... pasrah saja lah..

Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin

Aku Berfoya-foya