Penyakit Hostel

Beginilah keadaannya kalau da sampai hostel...seakan ada aura 'Penidur' didalamnya...i feel so..............suck with it!!! aku tidak sangat menyukainya terlampau2.. haiya.. penyakit tidur ni x boleh hilang....kata pepatah 'sekali bah, sekali pantai berubah'.. tapi aku ni.. 'sekali hostel mengalun,sekali tidur dipulun' haha.. spontan lagi... bilalah yang aku mau 'wake up' ni??? adeyh... exam sudah memanggil2 tapi aku malu untuk mendatanginya... Ya Allah berikanlah aku kekuatan untuk aku bangkit mencari destinasi sebenar.....orang lain semua sudah mula mengorak langkah tapi aku masih lagi terkapai2 disini...

_____________________________________________________________________

12:31 pm datangnya mesej drpd En Khai our HOP... mesejnya berbunyi "Salaam Khartina! Pls see me today @ 5.45. Pls bring together Amalina, Nabila, Suraya & Nazirah. Tq!

-baik En Khai, kami akan menuruti kata en..-

"tapi aku musykil, kenapa mesti 5.45.. knp bukan 5.15/5.30.... ummmm takpelah.. it's his way..

Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin