Penangan Kafein


mai secewen!!!
Memang giler kentang aku dibuatnyaa..... sampai ke pagi x tdur ni... petang tadi aku amik Nescafe 3IN1 tu.. baru 1 cawan.. sampai sekarang x tdur2.. gila sudah.. nasib baik blum overdose.. kalau x.. terpaksa la ni beli pakcik Dol punya periuk ni..(PANADOL bha.. xpaham2 lagi tu)
Adui... kalau during exam week ni amik kafein trus.. boleh gastrik aku.. eh salah.. migrane ow.. aku ni sudahla allergic ngan kafein2 ni.. minum sket jak sakit suda kepala.. Tapi xpala demi exam bha kan... mau struggle la.. untung2 dapat tebus kemalasan beberapa hari lepas... kesannya pun cepat jugak... malam tadi jak aku study 3jam... semangat lagi tuh balik2 jak dari makan d IPIS trus p meja---study.. semangat ms AMY kali datang.. haha.. once in a lifetime la kali tu... aku ni bukan style sukak study lama2.. tapi oleh kerana kafein punya pasal... itulah impactnya.. tu belum kira lagi tadi petang.. 3jam jugak.. cayalah... moga2 dapat teruskan until the end of paper..

Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin