Koc Merah Jambu



Pagi ni aku ingin berkongsi dengan viewer pasal frontpage KOSMO , BERITA HARIAN dan kebanyakan newspaper hari ini... KTMB telah membuat 1 lagi inisiatif yang aku fikir baik untuk kaum wanita sepertiku.. korang bacalah sendiri ok...



(sila klik untuk tumbesaran)

Komen aku... semoga masalah gangguan seksual dan sama waktu dengannya berkaitan wanita akan dapat dikurangkan...

so, bagi sape2 yang kapel/bawa anak lelaki ke xde mslh coz anda still boleh naik ke koc yang seperti biasa dinaiki sebelum ini....
sekian

Comments

  1. Saya Tak Setuju Macam Ini .

    Kalau Macam Nie Mane Saya Nak Carik Makan .

    Menutup Pintu Rezeki Betul .

    Ahaha .

    ReplyDelete
  2. haha.. ko carik kat lrt ke.. monorail ke pulak.. ni kat komuter jer...

    ReplyDelete
  3. ni yg rase semangat nak balik tiap minggu ni..haha

    ReplyDelete
  4. cmtu duk dlm koc je lah... xyah kuar2.. bru tul2 semangat hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

katanya

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin