I just click pd blog Siti Nabeela M..then i saw this and finally i got idea..


1. Saya sedang mendengar :
Fire by 2NE1

2. Mungkin saya patut:
pegi basuh baju and mandi...jap lg nak kuar..

3. Saya suka:
dengar lagu n menyanyi.

4. Sahabat-sahabat baik saya:
saya sayang... saya hargai... saya utamai... saya ingati sampai bila2i...

5. Saya tak paham:
kenapa saya masih begini

6. Saya kehilangan:
pendrive 8G yang kakak saya bagi... & fokus

7. Ramai yang berkata:
xtaw apa orang kata pasal saya...

8. Makna nama saya:
xpasti.. sebab hujung2 jer ada

9. Cinta itu adalah:
merubah sesuatu kepada sesuatu.. baik atau sebaliknya

10. Di suatu tempat, seseorang sedang:
berjalan balik dari kelas kot..

11. Saya akan cuba:
memulihkan semangat dan kekuatan yang da maikn kurang

12. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
abadi

13. Telefon bimbit saya:
Sony Ericsson W595 color hitam

14. Bila saya terjaga dari tidur:
ambil masa untuk tenang.... then... kemas katil..

15. Saya paling meluat apabila:
orang over confident..

16. Pesta/Parti adalah :
ada makan2, muzik2 menari2(xsemestinya).. ini apa yg tgk d TV jak.. xpnh pegi lagi

17. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
xdala... xsuka haiwan

18. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
zaman persekolahan

19. Hari ini:
aku x pegi kelas.. melayan tidur... sgt teruk..

20. Malam ini saya akan:
ada makan2 di jamuan perpisahan ujung sem .. by PSSCM UNISEL

21. Esok pula saya akan:
xda plan lagi..

22. Saya betul-betul ingin:
menjadi anak yang solehah

23. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
mukaku semakin gelap... menambah gelap yang sedia ada

24. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
sangat mengoyak purse

25. Makanan Barat atau Jepun :
Barat..

26. Bilik yang terang atau gelap:
terang waktu siang, gelap waktu malam

27. Makanan segera adalah:
aku bantai suma makanan.. segera x segera...

28. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Ok la r....

29.Siapa yang anda mahu Tag?
siapa2 yang patut(kurang paham)

Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin