Nak kahwin ka tidak? Version 1

Kenapa mesti aku letak Version 1, kenapa tak version 2? Sebab..... suka hati ku lah.. hehehe... macam nak mendapat je ayat tu kan? Sabar tuanpuan bawak bertunang bertenang oke. Version 1 ini hanya nak mengulas hal yang INI.

Sejurus selepas aku mendapat berita peminangan tersebut yang membuat jiwa ku jadi dua, aku pun berfikir untuk berbincang dengan kedua kakak dan abang yang paling aku rapat ini. Aku mengharapkan agar mereka menyokong aku untuk tidak menerima, akan tetapi sangkaan ku meleset......... diorang pulak yang excited semacam. bukan main beriya lagi. Siap cakap..........

"Jadi bila lah ni?" - said Kakak

"Mesti meriah sebab parents dia orang yang berpengaruh kat kampung" - said Abang

"Yes, tahun depan ada lagi balik kampung ramai-ramai semua" - said Kakak

"Kalau kau kahwin terpaksa aku berhenti kerja sebab orang paling sibuk" - said Abang

Ish siapa yang kena proposed sebenarnya? Confused sudah... Tapi aku dah ambil keputusan. Aku dah fikir masak masak.....

Aku akan.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
scroll lah lagi..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
lagi sikit jer...dah dekat dah tu...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok dah nak sampai...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
MAAF! KEPUTUSAN DITANGGUHKAN SEBENTAR KERANA BATERI LAPTOP SUDAH HABIS (saja buat suspen) kalau nak tahu tunggu another version lak.....muah muah muah muahahahahahaha padan muka korang..

bye... nak sambung tidur lah.. -mintak mintak mimpi perkahwinan dibatalkan-

Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin

Aku Berfoya-foya