Kerjaya Semasa : Part Time Programmer

Sebelum memulakan bicarawara izinkan saya menghembuskan nafas lega..
.
.
.
.
.
FUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH..................

ok dah

penat saya belum tamat disini kerana masih belum berpuas hati. tapi ok ok lah kerana berjaya meng'edit blog yang sudah lama ditinggalkan.

puas di goda godek google.belog itu.belog ini. Akhirnya macam macam saya berjumpa ilmu. Kutip sana sini. Sangat banyak yang saya tidak tahu walaupun ada jugak percubaan yang tersasar tapi berpuas hati juga. Saya amat mengucapkan berniun niun terima kasih pada cik ini dan cik itu dan ada lagi cik cik yang saya tidak berapa ingat link nya. Ini pun hasil carian google history. Mujur beliau ada.

Makanya saya menjadi programmer seketika akibat terlalu sarat mencari coding untuk edit blog saya ini. Mujur tiada gaji. Kalau ada, konfem saya OT sampai ke esok kan hari pun tidak mengapa.

Sekian. Tamat seketika sesi penggodekkan saya.

Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin

Aku Berfoya-foya