Artis yang ada baubau bacin denganku

Entry kali ni pasal diri aku jugak.. asyik2 pasal aku kan... korang bosan tak? tak? betul ni? ok aku sambung lah..
SENGAL

Sebenarnya aku takde pun family yang bergelar selebriti/artis ni cuma kawan & orang terdekat je..

Now, let's go to the first one.

Siapakah insan tersebut?? teng teng teng..

NORA AF4
(ye tau tau, dia tak popular mana, mesti ada yang tak sedar kemuncula dia dalam AF)

How : Dia ni cousin kepada schoolmate aku masa sekolah menengah, namanya Syafikah. 
Pernah sekali aku jumpa Nora AF4 ni di Show Gempak Selebriti Astro di Alamanda Putrajaya.
Masa tu aku pun baru jejak bumi Semenanjung Malaysia. 
Masa part minta signature artis tu sempat la jugak borak dengan dia ni tau tau orang belakang dah lama tunggu. hehe... tapi paling sampah sekali guard dia yang lebih lebih nak sound. Huh... 

Second artist pulak.....
ERRY PUTRA

Pelakon & penyanyi 

How : Ok macam ni, bff aku yang namanya Suraya ni ada seorang bf, bukan 2 atau 3 ok.
Pendek cerita _akumemangpendekpun_ bf kepada bff aku ni rapat dengan Erry Putra ni. 
Kira macam adik beradik angkat lah..
Macam mana dia orang boleh kenal. Itu aku pun tak pasti.
Kena investigate balik dengan my bff la.

 ok yang seluar paras lutut tulah bf bff aku. Yang sebelah tu _aikmacamtakkenalpula_

Continue lagi...dengan insan bertuah seterusnya goes to..

LAH AHMAD
(bekas kumpulan Ruffedge)

Dia ni memang aku suka gila gila dengan suara dia. Merdu bak buluh perindu

How : Tengok tak nama kat atas tu by siapa? Fikri Danial kan?
Haaa dia tu lah yang aku kenal. 
Fikri ni bekas TenagaPengajar(TP) aku kat Unisel untuk Persatuan Seni Silat Cekak Malaysia Unisel(PSSCMUNISEL). 
Dia ni beripar duai dengan Lah ni. Sepupu dia kot isteri kepada Lah.
Kalau tak silap aku lah. Kalau silap maaf ye incik Fikri.


Lagi.. siapa lagi??
AIZAT AMDAN

(penyanyi, komposer, penulis lirik bla bla bla)

How : Currently aku tengah praktikal dekat sini as a Service Desk.
Lepas 2minggu masuk, ada pulak seorang team lead ni baru masuk jugak.
firstly perasan jugak nama ayah dia sama macam Aizat ni.. tapi ingat just coincidence.
Tapi bila dah lama2 tu dia cakap adik dia Aizat.. 
Ohh...patutla muka ada iras. 

Bos aku yang pakai baju purple tu. Berdiri di kiri Aizat

Ok last but not least...........

NASHA AZIZ
(pelakon, model, pengacara)apa lagi entah

How : Hehe.. sebenarnya aku tipu sikit... sikit jer tak banyak pun......
Yang ada kaitan abang dia sebenarnya tapi disebabkan gambar dia aku tak dapat cari..
Gambar dia pun jadilah. Abang dia ni merupakan bos abang aku..
Abang kerja mana? tak payah lah mention kat sini..
 Abang aku kata muka dia sebijik macam Nasya, handsome & tinggi jugak
Rasa macam nak tengok jugak. 


Itulah dia sedikit sebanyak... kalau ada nanti aku apdet lagi ok..

Kataku : Kalau aku ada peluang nak kenal artis, aku nak 

Comments

Post a Comment

katanya

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin