Kuning & Merah

Assalamualaikum...
Hari ni aku pegi USJ Taipan. Alaa ndak jauh pun dari rumah.. jalan kaki jak..
Kenapa aku harus ke sana?? Sebab mau buat kad atm baru untuk maybank sebab sudah hilang hari Isnin, 10 hari yang lepas.. Sangat lambat aku uruskan sebab aku sedar kad hilang pun hari Sabtu, time tu mau check dalam tu ada duit ka ndak. Sekali dah sampai depan atm mesin baru terhegeh hegeh cari kad. Time tu baru prasan yang kad sudah hilang.. Hadoi.. cuak cuak jugak la sebab malasnya mau buat lagi.. kad tu aku rasa hilang time aku mau cucuk duit dalam bank islam tapi termasuk kad maybank.. Itulah last aku tengok kad tu.

Mau ndak mau kena jugak buat.. Rupanya dalam malas malas mau pegi bank tu ada hikmah.. Umm hikmah la sangat.

Masa pegi bank tadi.. incik yang entertain aku tu adoi punyalah hengsomm.. tapi jambu jambu sikit lah. Walau bagaimanapun dia tetap hengsomm di mataku..hehe..
sudahlah hengsomm, baik, friendly pulak tu. Siap tanya aku macam macam lagi. Yang paling best tu dia kata nama ku sama dengan nama adiknya.. Ngeee~~ sukanya.. (getek!!)Nasib baik dia ndak cakap namaku sama gf nya huhu kalau ndak, mesti aku buat buat ndak dengar.. huhu

lagi dia tanya, buat apa,.. aku study mana...orang mana.. macam macamlah.. dalam pada sembang sembang tu sempat lagi aku jeling nametag nya.. Tertera di situ NASH.. aku try la google & cari di Facebook tapi tak jumpa2 pulak. weeeee..... tersenyum lebar bila terbayang bayang tadi.. hahaa... ndakla jugak perasan tapi bagus jugak kalau semua staff bank atau apa apa la yang berkaitan service ni. Kan bagus ramah tamah dengan customer, bolehlah tersenyum sementara menunggu settle hal tu.

Haa tadi sempat update hp no untuk maybank2u. Banyak kali dia repeat no aku.. so malam ni aku mau mimpi dia mesej or call aku lah... huhu

ok lah.. that's the story for today, mau masak mee Ruski dulu..


ni lah Maybank aku pegi tadi

ihsan Google


Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin