Berkalung robe bermahkotakan mortar board

Assalamua'alaikum w.b.t

cerita hari ni pasal UNISEL's convocation day. Mau cakap my convocation day macam kurang tepat pulak sebab konvo ni untuk para graduasi, bukan untuk aku sahaja. Ok, back to our main topic... selama almost 3 years aku tunggu finally konvo jugak aku. Perasaannya lain macam.. entahlah happy pun ada, macam tak percaya pun ada sebab momen masa first register dulu masih terbayang bayang lagi. Tiap saat aku teringat macam mana kalutnya berdepan dengan dunia baru yang aku lalui.

Sekarang ni, sudah berakhir semuanya.. Entahlah bila aku akan dapat rasa lagi perasaan tu. To be honest, aku sangat rendah diri dan malu yang amat amat sebab most of classmate aku dulu dah sambung degree waima aku masih di tahap ini. Aku cuba jadi positif tapi tidak setiap masa aku boleh. Dah dah lupakan pasal curhat.

Balik pasal konvo.. hari tu dapat jumpa ramai orang, classmate, coursemate, teammate, soulmate dsb. Dah lama tak dapat jumpa diorang cuma agak terkilan sebab aku mengharapkan hari tu hari yang akan menjadi paling best tapi the truth is tak la semeriah mana since semua member macam buat hal masing masing. Jelos sangat tengok course lain siap lompat2 bagai. Belle pulak harus chow awal2 lagi sebab ada emergency. Dahla dia jarang datang KL, tu pun tak tau lagi dapat datang lagi ka tak.


my classmate with En. Ezwan (academic advisor)


with Pn Roziyani - Internship Supervisor

coursemate (in front of chancellory)

Alhamdulillah.. diploma ended with proudness. Hopefully, will further study for degree after lots of hardwork and passion.

Selagi aku hidup aku akan terus cuba untuk gain knowledge as much as I can.

To all my friends, good luck for your next graduation of degree

Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin