Kembali Terjalin

Assalamualaikum kepada sesiapa saja yang membaca entri ini.. ikutkan hati aku memang sudah malas mau tulis apa apa dalam blog ni.. sebab bagi aku, blog ni tidaklah sehebat blog orang lain yang banyak follower atau silent reader.. takkan ada siapa yang mau baca. Tapi hari ini saja saja jak mau tulis.. mau luahkan perasaan.

Agak lama jugak aku ndak update blog ni. Tau tau saja lah kampung ku itu.. line telefon pun payah.. Jadi aku mau kumpulkan cerita cerita sepanjang aku di sana. Last update masa aku pegi KL settlekan audit konvo. Sekarang dah pun konvo.

Sepanjang aku di kampung tak banyak kerja yang aku buat. Sibuk pun kadang kadanglah.. masa raya jak.. yang best tu dapat jumpa kawan kawan sekolah menengah. dapat beraya dengan diorang. Bergelak ketawa. Selebihnya habiskan masa dengan memerap di rumah. Walaupun bukanlah langsung tak keluar rumah, kalau ada hal mustahak tu pegilah bandar jugak. Perjalanan dari kampung ke bandar pulak, bagai nak menyabung nyawa. Mana taknya, jalan raya banyak yang tak rata, berbukit bukit, lori pun banyak. Kalau tak biasa drive memang ngeri. Nasib baiklah aku sudah lama drive d KL dulu baru datang sini.

Itu cerita boring kan?

Cerita konvo lah pulak.

Aku datang KL 13hb Okt yakni jatuh pada hari lahir ku. Pada 23:57 12 Okt pun sudah ada yang wish siapa lagi kalau bukan Suraya. Excited betul dia dapat wish first. Wish diikuti dengan kawan yang lain Boy,Rizie,Mamat,Din dan Amal. Yang ni baru wish di telefon. Dalam fb jangan cakaplah.. Pagi tu aku bangun awal then siap2 p airport tuk fly. Walaupun keadaan agak kelam kabut tapi semuanya lancar. Nasib baik dah biasa fly, So settle sorang sorang pun boleh. Tapi yang best abang kaunter airasia yang tolong check in aku siap wish birthday lagi. Tokojut den.

Cerita sampai KL lagi dasyat. Sangat sangat adventure. Sampai LCCT, cik abang ni memang dah tunggu tapi tunggu international departure pulak adooii. At the sametime Bell pun sampai tapi flightnya awal dan dia naik bas ke KL Sentral. Tak sempat jumpa sebab aku tunggu si abang ni parking ambil. Sudah tu.. aku inform Kak Salma untuk ambil aku nanti di Tesco Puchong sebab aku mau ikut dia balik. Sampai Tesco aku dan si abang ni makan dulu isi perut sebab 1 hari dengan perut kosong. Lepas tu kami borak borak dulu sementara tunggu kakak sampai. Si abang pulak boleh teman aku sampai pukul 5 jak. Lepas tu aku sorang sorang macam tunggul di depan Tesco tu dengan barang barang. Tunggu punya tunggu, jam 7 lebih baru Kak Salma sampai. 2 jam jugak aku menunggu. Tak pa lah.. janji sampai... Malam tu lepas mandi dan segar segar.. aku terus online. Banyaknya wish yang kena reply. Terharu sangat sangat walaupun aku ni tak popular macam orang lain. dah penat online, aku tidur sebab besoknya kena p rehearsal konvo.

gambar ni di ambil selepas lunch dgn 'bf'f

k la nanti sambung lagi la untuk cerita graduation day

Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin