What the fantastic

Aku ada banyak nak tulis tapi tapi tak tahu nak mula macam mana..
ok nak cerita pasal CNY ni lah.. 2hb bos bagi kita orang balik pukul3 sama macam Christmas hari tu..
baik betul bos2 kami ni.. petang tu lepas hantar kawan ku si suraya balik rumah, aku terus memecut ke puchong sebab nak bank in kan mak duit. Belum pun sampai bank tu kakak ku pulak call minta fetch anak dia kat sekolah.. hadoi bengang gak la sebab aku dah kat area puchong nak patah balik ke USJ sana. Mana tol lagi.. minyak lagi dah nak empty.. hai membebel jugak lah mulut ni tapi tetapi pegi jugak menurut kata kakak..

sampai rumah pukul 5.30 ptg.. sebelah malam berderum2 bunyi mercun. Malam ni mesti bos2 cina makan besar punya. nak kemana cuti 4 hari ek? plan nak ke Johor masih samar2 lagi sebab abang aku tuh tiba2 kena kerja pulak..

bincang punya bincang akhirnya dapat jugak kami pergi visit my sister's family yang dah setahun lebih tak jumpa. dan inilah first time aku menjejakkan kaki ke Johor. padahal dah 5 tahun dekat sini baru ada masa.

gerak dari rumah pukul 4 sampai sana pukul 8 lebih gak.. sampai jugak aku di tanah Johor ni.
Dalam pada itu, aku pun sempat jugak jumpa classmate yang dah 7 tahun tak jumpa since 2004. Lepas dia pindah pegi sekolah teknik je terus tak jumpa lepas tu. credit to facebook lah yang telah menemukan kita orang. bestnya dapat borak dengan dia. tapi masa tak cukup & aku pulak kena balik besok harinya.. tapi harap2 lepas ni ada lagi peluang pegi sana. petang sabtu kami balik. malam pulak singgah jap di Melaka. cantik sungguh kota Melaka. hirup udara menaiki beca..


bila sepupu sepapat sudah berjumpa

my lovely family

nak balik dah

singgah makan. LC katering memang sedap ayam penyet kau

buktinya aku makan dua pinggan ayam penyet

dari Johor singgah Melaka menaiki beca

Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin

Aku Berfoya-foya