David Teo bagi angpau 4.5 juta, aku pun ada.

Eh kenapa..? kau orang ingat aku tipu ke? betul...
Berikut adalah senarai penerima angpau kepada krew MIG

Pelakon dan pengarah filem Cuti-Cuti Cinta danV3: Samseng Jalanan - Farid Kamil = RM30,000

Pengarah filem Ngangkung - Ismail Bob Hasim  = Toyota Alphard 3.5L 
Pengarah filem Santau - Azahari Zain = RM5000

Lisa Surihani = RM15,000
Intan Ladyana = RM15,000
Nora Danish, Liana Shamsuddin, Angah Raja Lawak, Puteri Mardiana, dan Azad Jasmin =  RM10,000
Cat Farish = RM5000



Kakitangan MIG
Pengurus Promosi dan Perhubungan Awam - Azahari Hamid = Mercedes Benz E300K
Pengarah Eksekutif MIG Sound Factory - Brian Eng Kang Wei = Banglo
Lain-lain = rumah semi D setingkat dan dua tingkat & RM1000


aku mana??


Yelah kejaplah nak bagi tau ni...


Shaheizy Sam (bonus utama) = Rumah semi D dua tingkat dan pakej umrah bernilai RM30,000


Haaa kan ada tu.. Memandangkan aku ni KEKASIH GELAP nya aku dapat lah jugak sikit2..Rumah Semi D.. tapi aku dapat D nye jelah.. rumah semi tu tak dapat lah. Ada lah jugak kan..*pangpelempang*


hehe jangan marah u ollss.. 
ni kalau Sam baca ni konfem kena banned blog aku hehe..
jangan marah Sam.. lop u*DUSHHH*


anyway aku tumpang jelos untuk semua.. bila aku nak dapat angpau dari uncle David ni
tahniah semuanya terutama abang baju putih tu




Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin

Aku Berfoya-foya