Hafiz AF, Aziz Hazmi, Hanis Zalikha. Apa kaitannya?

Aku memang jarang sekali buat entry pasal orang lain sebab aku takut nanti orang tu marah bila baca apa yang aku tulis. Tapi harap2 orang ini tak marah. Bukan aku nak kutuk pun.. huhu...

Korang kenal tak nama2 berikut?
Hafiz AF
Hanis Zalikha
Aziz Hazmi

Yang 2 orang tu kalau korang tak kenal aku tak tau lah..baik buang jer broadband korang tu. Yang Aziz Hazmi(AH) tu nilah aku nak cerita ni..Mungkin follower setia Hanis Zalikha dah tahu kot.. Pada yang tak tahu.. aku bagitahu.(berapa banyak tahu lah)

Aku terpanggil untuk ke redtube youtube.. search punya search ternampak MV Awan Nano by Hafiz tu. MV dia memang sedih sangat2, menyentuh jiwa kelelakian aku ni *erkkk?* sedang aku asyik menghayati MV tu. aku tertengok kelibat seseorang yang macam pernah aku tengok. *recall balik* laa ini mamat yang buat VIDEO pasal Hanis Zalikha tu. Kipas susah mati HNSZLKH katakan.

Teringat video video tu aku tergelak jugak teringat gelagat si mamat ni yang boleh tahan gak la pak lawak nya.  Idea pun gempaktahapgaban gitu. Tak sangka pulak dia jadi extra kat video klip ni. Haa bila lagi nak buat video klip dengan blogger plus model plus++ kesayangan dia tu. Suruh lah Hanis Zalikha menyanyi pulak.. Boleh jugak si AH ni jadi hero...

Ok itu sahaja kaitan nya. Tidak lebih dari itu.

Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin

Aku Berfoya-foya