Siapa gadis tu??

Malam sudah berlalu... pagi pula mengambil ruang menemani insan yang lena dalam dakapan penemannya.. jam di lappy menunjukkan 2:44 pagi dan aku.. masih lagi belum menunjukkan tanda-tanda mahu tidur.. pada awalnya aku mahu lelap kira-kira 2 jam yang lepas, tapi ntah kenapa.. ada saja bahan yang bisa membuatkan jiwa ini terus hanyut dibuai malam...

Laman youtube terus di klik satu demi satu...

daripada episod Shila Amzah.... terus kepada... Cikgu Shida... lalu jariku menuju ke video seorang gadis namanya Najwa Latif. terus saja ke sana ya..

sejujurnya... klik saja butang play, aku terus terpikat dengan suara gadis kecil ini.. Bagi aku suaranya lunak.. jarang sekali aku akan suka walau first time dengar.. tapi kali ini ya aku memang "thumbs up". Kalau ada butang like aku memang nak tekan juta-juta kali..

Dan aku akan terus klik setiap video yang di upload oleh dia..

Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin

Aku Berfoya-foya