lu nak gaduh dengan wa ka?



saja nak buat gempak.. tiada apa pun...

ya... entri baru la ni..
kenapa? tak percaya kah? betullah... emmm tak percaya sudah..
agak lama jugak tak update kan.. ada pun.. entri pendek ja..entah kenapa malas ja mau update blog... tiada langsung idea yang berterbangan.. bukan macam dulu lagi.. kalau dulu melimpah ruah idea aku sampai aku pun bosan.. sebenarnya banyak juga mau di kongsikongsi tapi aku ni bukan la superb dalam bidang penulisan ni..

semester terakhir ku baru saja berakhir dan saat ini aku sedang menanti harihari untuk menjalani praktikal di GCH Retail. mesti orang tak tau kan apa nama company ni.. tapi kalau sebut Giant... orang gila pun tahu ye.. ops kantoi pulak.. yaya.. di Giant la kami akan praktikal.. kami? kenapa kami? kenapa bukan aku? sebab aku akan praktikal disana dengan sorang lagi kawan aku suraya. Lepas ja aku diterima masuk sana.. aku terus pegi rumah dia.. excited gilak ni.. ok stop untuk cerita 2 minggu lepas.

minggu selepas itu... masalah lain pulak tapi bukan masalah aku.. ni masalah kawan aku yang aku sebut tadi tu.. ni biasalah kan masalah orang muda cewekcewek ni.. masalah dengan laki dia.. sedikit salah faham.. normal la tu.. tapi dah baik dah diorang.. ada jugak ala ku termenyampuk jugak.. kawankawan kan.. oleh dengan itu, untuk menyambut sempena diorang sudah berbaik.. maka hujung minggu itu dimanfaatkan dengan pergi ke HOTFM NiteJam yang gempak.. agak berkurun lamanya jugak lah tak pegi konsert monset ni.. syok jugak hasilnya dapat tengok artis perform plus enjoy walaupun kena balik awal.. tak kesah la kan.. jom layan gambar..

ni laki kawan aku... aksi kurang senonoh di situ.. sila abaikan

ni lah kawan aku. cik suraya <3>

ok stop disitu..


now harapan ku agar kawan ku itu tidak lagi berhasrat untuk bergaduhgaduh ya.. just get ready of what you'll be facing in the future (ni apa kess speaking London pulak tibatiba ni).

ok lah sampai sini dulu ucapan saya.. jumpa di waktu dan hari yang tidak sama

Assalamualaikum...

Comments

Popular posts from this blog

Berak merata - rata!!!

jemputan kahwin